Forum daMars Strona G│ˇwna
  FAQ  Szukaj  U┐ytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci  Zaloguj 

konkretne efekty?

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum daMars Strona G│ˇwna -> U┐ytkownicy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 710
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/3
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 1:36, 09 Kwi 2014 Temat postu: konkretne efekty?

Chodziłam do nich jak jeszcze pracowały gdzie indziej, ale teraz otworzyły własny salon i wkrótce się do nich wybiorę.
[link widoczny dla zalogowanych]
sadze to byłby najlepszy wybor, jakos mnie to motywuje bardziej jak ktos przede mna sie poci ,
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
trzymamy

W dniu wizyty jeszczze raz rejestrujesz si─Ö ju┼╝ na miejscu. [link widoczny dla zalogowanych] Szceg├│lnie warto┼Ťciowy jest poradnik Jakuba Jab┼éo┼äskiego Rozw├│d.
Ja bez wzgl─Ö du na to czy nosz─Ö 38 czy przytyj─Ö i 40/42 , zawsze mam wystaj─ůcy ty┼éek i do┼Ť─ç du┼╝y biust w stosunku do talii. wtajemniczeni sami wiedza o co chodzi . glowa do gory - jeszcze nic nie wiadomo bedzie dobrze zobaczysz a te myjki z masazem rewelacja nigdzie sie z takim czyms nie spotkalam.polecam i niestety bez tabletek ju┼╝ do kibelka nie p├│jdzie.... [link widoczny dla zalogowanych]
Dziewczyny powiedzcie czy wy u┼╝ywa┼éy┼Ťcie tak od razu np. Rozja┼Ťnia┼éam moje ciemne blond w┼éosy i powiem Wam, ┼╝e warto by┼éo mam naturalnie wygl─ůdaj─ůce rozja┼Ťnione w┼éosy, wprawdzie chcia┼éam troszk─Ö wi─Ökszego efektu rozja┼Ťnienia, ale jak na pierwszy raz to chyba wystarczy. Mysle, ze przewiewne dlugie spodnie albo spodnice Kiedy zainstalowali┼Ťmy si─Ö na sali porodowej m─ů┼╝ m├│wi do mnie, czy wytrzymam przez 3 minuty bez niego. ogladalam go z 15 lat temu,byl w jakies swieta. 1. mnie sie podoba w kampanii Jacobsa
Czy to co┼Ť powa┼╝nego ?
Eh...
Rewelacyjnie dobierał fryzurę, super cięcie, włosy same bez problemów się układały...
[link widoczny dla zalogowanych]
[url=http://mkb.4um.pl/posting.php?mode=reply&f=3&t=1596]?????????????????????????? [/url]
[link widoczny dla zalogowanych]
W Anglii wymawiaj─ů [D┼╗OP] bo oni zangielszcz─ů ka┼╝d─ů nazw─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

podobnie ja byłam, pograłam-wygrałłam 300$---więc lubie to miasto ale racja, mieszka duzo czarnych i paradoksalnie-biednych, chociaz moze nie paradoksalnie, bo jak ja bym tam mieszkała, to wszystko bym pewnie przepusciła...
[link widoczny dla zalogowanych]
Teraz jest dobrze, ale bior─Ö odpowiednie leki. Mo┼╝e wtedy mu si─Ö znudz─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a i o doping prosz─Ö [link widoczny dla zalogowanych] Powoli opuchlizna schodzi i nie sa juz takie wielkie, ale wczoraj bylam przerazona.
wi─Öc si─Ö do┼é─ůcz─Ö Ale┼╝ jeste┼Ťcie wytrwa┼ée http://youtube.com/watch?v=23lfNaPKKT4 Acha i ile dni sie jest w szpitalu? W sobot─Ö ju┼╝ by┼éam w domu. [link widoczny dla zalogowanych]
A te moje parametry z poprzedniej wypowiedzi s─ů niestety nieaktualne... Ju┼╝ kiedys s┼éysza┼é─ům o tymDenique, a powiedz jakie tam sa ceny za manicure i pedicure, jak d┼éugo sie czeka itp? moje wyniki to: Wszystkim ┼╝ycze du┼╝├│ zdr├│wka oraz trZymam kciuki . Ja jeszcze mam aparat, ale kolano sprawia mi problem od samego pocz─ůtku. co z tym zrobi─ç? Febe ...moze poszukasz jakiejs silowni w Twojej okolicy?
[link widoczny dla zalogowanych]
Haha fryzjer MIRO w belgu zamknięty w końcu upadł wcale się nie dziwię byłam raz rok temu i tragedia.
[link widoczny dla zalogowanych]
dzieciaczki ....BLACKFIELD - Lullaby
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

GOTOWA─ć NA DU┼╗YM OFNIU PRZEZ 10 MINUT.
[link widoczny dla zalogowanych]
Trzymam kciuki i powodzenia.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak skończy pierwszy raz to potem za pewne może już dużo dłużej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

i ciach mnie skalpelem nawet nie poczulam ! [link widoczny dla zalogowanych] czy mial ktos moze powiekszane usta??ile taka operacja kosztuje i czy jest tp wogole zabieg czy opreacja??ja slyszalam ze mozna powiekszyc usta poprzez wstrzykiwanie jakiegos plynu i ze jest to tylko krotki zabieg....wiecie moze cos na ten temat?na czym pooega powiekszanie ust ....?
Ale jak widzisz duzo osob zle o nic mysli. moze i pastusiak sie do roboty weznie zamiast w sklepie u kochanki przesiadywac che che dzi─Öki ju┼╝ czaje ten skr├│t polecam Id─Ö sobie z pani─ů salow─ů korytarzem bardzo d┼éugim, a ona zabawia mnie rozmow─ů i opowiada co mnie tu czeka i jak tu kobiety rodz─ů wie pani cz┼éowiek to sie ju┼╝ do tych krzyk├│w przyzwyczai┼é,a co sie nie naoglada...Okazuje sie , ┼╝e t─ů lewatyw─Ö to ona mi b─Ödzie robi─ç w ┼éazience. [link widoczny dla zalogowanych]
Ranking lekarzy. Ale jak widac, gdzie sie nie obroce tam jakies niedogodnosci. Przyjumuje na NFZ od kilku miesiecy mam problem z rekoma i niewiem czemu.chodzilam do lekarza mowi od ciezkiej pracy przepisala mi antybiotyk i bylo ok ale skonczyl sie i jest kicha w szystkie noce zerwane placzem niechcialo mi sie zyc niekomu niedawalam spac tabletek sie nazarlam jak glupia ale nic mi niepomaga teraz gdy bylam u lekarza twierdzi ze niemoze mi pomoc.a mnie to cholernie boli pracy zucic niemoge bo zagranica a tabletkami leczyc wiecznie sie niebede.ale natomiast moja znajoma jest pielegniarka z wyksztalce nie i mowila ze moge miec zapalenie zyl i co teraz? Rzodkiew Zdecydowanie polecam Claudius. co do laserow - tez slyszalam ze nie wskazane ale tez nie wiem ile jest w tym prawdy
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Byłem klientem znanego salonu w centrum Katowic blisko ulicy Wawelskiej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Osobi┼Ťcie poleca┼éabym zadbanie o jaki┼Ť ekwiwalent, ani┼╝eli o podchodzenie do DSH ...
[link widoczny dla zalogowanych]
mam pytanie czy one gryza i czy je ciagnie do ludzi?
Kiedy┼Ť americanos mia┼é dobr─ů bawe┼én─Ö w koszulkach.
Widzę, że z marzeniem o dużych ustach będę musiała się pożegnać, bo nigdy nie zdobędę tyle kasy, a nawet gdybym tyle miała wolałabym ruszyć w podróż po Europie, cóż marzyć piękna rzecz
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja na prawdę nie chcę. [link widoczny dla zalogowanych] nie jem cały dzień ..
masa┼╝ energetyzuj─ůcy Zastanawia mnie tylko dlaczego te lasery sa tak bardzo chwalone wszedzie, ze kilka zabiegow i blizna super blada, plaska i wogole. Leki: Ot├│┼╝ mam w┼éosy czarne ( sw├│j kolor) a farbuje na z┼éoty blond, ma┼éo kto jest w stanie wyprowadzic moj mocny ciemny kolor na jasny bez efetu ko┼äcowego w postaci ┼╝├│┼étka... And┼╝elike [link widoczny dla zalogowanych]
My┼Ťl─Ö, ┼╝e najlepiej kierowa─ç si─Ö zdrowym rozs─ůdkiem, nie da─ç sobie robi─ç wody z m├│zgu i cieszy─ç si─Ö z tego, ┼╝e nareszcie pojawi┼é si─Ö taki cud, jak LIDA. Teraz mo┼╝na ju┼╝ kupi─ç super mega preparaty rozwi─ůzuj─ůce ka┼╝dy problem. Do Witu. Ja i moje 2 kumpele mieszkalysmy w domku letniskowym. i nigdy nic mi nie by┼éo. i czy podczas stosowania gynalginu mo┼╝na wsp├│┼é┼╝y─ç bez obawy zaj┼Ťcia w ci─ů┼╝─Ö? ja te┼╝ jestem na 'diecie'i ─çwiczonkach...ale ja ju┼╝ widz─Ö rezultaty...po niecalym miesi─ůcu ubylo mi 3 kilogramy...dziwne,┼╝e nie chudniesz bo ja akurat nie jem od godziny 20..czasem nawet i ko┼éo 21 mi si─Ö zdarza co┼Ť zje┼Ťc(kromeczka chleba razowego) a jednak ju┼╝ wida─ç efekty...
pomóż kobiecie, bo się wypłacze na amen
dziekuje za info pozdrawiam
ej, podaj mi swojego maila wysle Ci swoje zdjecie i ocenisz moj wiek.
asymetryczny,dodatki-dłuższe koczyki itp.To Ty się musisz dobrze czuć w ubraniu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum daMars Strona G│ˇwna -> U┐ytkownicy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB ę 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin